Geignaleerd

Auteurs

  • Maaike Prangsma
  • Carla Driessen

Trefwoorden:

Nt2, prentenboeken, vreemdetalenonderwijs, curriculum, taalcursus

Samenvatting

Plaatjes bij praatjes: ja, maar …; Guichon, N., & McLornan, S. (2008). The effects of multimodality on L2 learners: Implications for CALL resource design. System, 36, 85-93. (Maaike Prangsma)

Intensieve of extensieve roostering voor taalcursussen? Serrano, R., & Muñoz, C. (2007). Same hours, different time distribution: Any difference in EFL? System, 35, 305-321. (Maaike Prangsma)

Het gebruik van prentenboeken en andere kinderboeken in het vreemdetalenonderwijs. (Carla Driessen)

Downloads

Citeerhulp

Prangsma, M., & Driessen, C. (2008). Geignaleerd. Levende Talen Tijdschrift, 9(2), 31–33. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/193

Nummer

Sectie

Artikelen

Gelijkaardige artikels

1 2 > >> 

U kan ook begin een geavanceerde zoekopdracht naar gelijkaardige inhoud voor dit artikel.