Versterkt literatuuronderwijs in de onderbouw ter bevordering van leesvaardigheid en literaire competenties bij het vak Duits

Auteurs

  • Elisabeth Lehrner-te Lindert

Trefwoorden:

literatuuronderwijs, leesvaardigheid, onderbouw

Samenvatting

In de rubriek Work in Progress rapporteert Elisabeth Lehrner-te Lindert over haar lopend onderzoek naar versterkt literatuuronderwijs in de onderbouw ter bevordering van leesvaardigheid en literaire competenties bij het vak Duits.

Downloads

Citeerhulp

Lehrner-te Lindert, E. (2016). Versterkt literatuuronderwijs in de onderbouw ter bevordering van leesvaardigheid en literaire competenties bij het vak Duits. Levende Talen Tijdschrift, 17(2), 50–53. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltt/article/view/1569

Nummer

Sectie

Artikelen

Meestgelezen artikels van dezelfde auteur(s)