LTM, jaargang 106 (2019) 8

LTM, jaargang 106 (2019) 8

Vincent Hernot Samenvatting pdf
Literatuuronderwijs, kritisch denken en burgerschaps-vorming: De perfecte driehoek (deel 1) 4-8
Tessa Mearns Samenvatting pdf
‘Waar gaat je vak over?’ Actieonderzoek naar inhoud in de mvt-les 10-15
Rola Hulsbergen Samenvatting pdf
Digitalisering en leermiddelen 18-22
Juana Kibbelaar Samenvatting pdf
Hoe krijgen de ABC-eilanden een beter opgeleide bevolking? Deel 2; Onderwijs op de ABC-eilanden: Een nieuw perspectief 24-29
Rob van Veen Samenvatting pdf
Een thriller, een dagboek en een verzameling volksverhalen: Jeugdboeken voor de meer ervaren lezer vanaf leerjaar twee 32-33
Jan de Jong Samenvatting pdf
Overlevingslessen voor gevorderden 34-35
Roland Bruijn, Henk la Roi Samenvatting pdf
Computational thinking (en wat we daar al mee doen) 36-37
Joris Dijk, Barbara Rutten, Sterre de Weerd Samenvatting pdf
Observeren voor elkaar: Tool voor CLIL-co-docenten in de praktijk 38-39
Geramé Wouters Samenvatting pdf
Taalmuseum: Een eigentijds museum dat de kennis over en het enthousiasme voor taal bevordert 41-43
Hans Goosen Samenvatting pdf
Een doorlopende leerlijn literatuur met tekst-ervaring in alle fasen: Lezen, beleven, uitwisselen, bespiegelen 49-50


ISSN: 1566-2705