LTM, jaargang 106 (2019) 5

LTM, jaargang 106 (2019) 5

Jeroen Dera, Kila van der Starre Samenvatting pdf
Instagrampoëzie in de klas 4-9
Paul Sars, Sabine Jentges Samenvatting pdf
Duitse en Nederlandse schoolleiders willen met en van elkaar leren 12-16
Auke Abma, Hans Bisschop, Ton van Haaften, Riek Hazenbosch, Carly van Tilborg Samenvatting pdf
Een scanner die overtuigt: Over een didactisch instrument voor de analyse en beoordeling van argumentatief taalgebruik 18-24
David Geneste Samenvatting pdf
Brave new adolescents: Dystopische jeugdcultuur voor het vak Engels 26-30
Rob van Veen Samenvatting pdf
Publiekslievelingen: Nieuwe verhalen van drie veelgelezen en bekroonde Nederlandse schrijvers 34-35
Gerard Koster Samenvatting pdf
Drie prachtige romans die een tijdsbeeld geven van nu en het recente verleden 37
Jan de Jong Samenvatting pdf
Eerst de poëzie, dan de serie. Over Game of Poems 38-39
Alexandra IJsseldijk Samenvatting pdf
Gestructureerd betogen is te leren 40-41
Ans Wallinga Samenvatting pdf
Schoolexamen Fries herschreven door leerling 42-43
Roland Bruijn, Henk la Roi Samenvatting pdf
Twine: Tekstavonturen in de vreemdetalenles 46-47
Tessa Mearns, Marjon Tammenga-Helmantel Samenvatting pdf
De toekomst van het talenonderwijs ligt in handen van de lio’s: Een inhoudsrijke Landelijke LIO-dag 2019 49
Luuk Gordeijns Samenvatting
Le français enjeu: Impressies van het congres Frans 50-51
Esther van Loo, Willemijn Zwart Samenvatting pdf
Oprichting nieuwe secties binnen Levende Talen: Nedersaksisch en Limburgs 52


ISSN: 1566-2705