LTM, jaargang 106 (2019) 3

LTM, jaargang 106 (2019) 3

Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Ten geleide: Wie stuurt het talenonderwijs? 4-5
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Autonomie van de talenleraar: Vijfhonderd jaar afhankelijkheid 6-12
Hans Hulshof Samenvatting pdf
Omzien in verwondering: Examenprogramma’s Nederlands als beoogde vernieuwingsprocessen vanaf de jaren zeventig 14-19
Johan Graus Samenvatting pdf
De invloed van de lerarenopleiding: Sterke of zwakke interventie? 22-27
Jan Erik Grezel Samenvatting pdf
‘Het eindexamen is leidend’: Over de invloed van educatieve uitgevers op het talenonderwijs 30-35
Rob van Veen Samenvatting pdf
Ontdekkingsreis op een zomerse dag: Een literaire jeugdroman voor ervaren fijnproevers 39
Jan de Jong Samenvatting pdf
Op zoek naar ongrijpbaar gemis 40-41
Natalie Schols, Bert Weltens Samenvatting pdf
Van opgave tot normering: De rol van docenten bij de examens 42-43
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Vakdidactiek 44-45
Geramé Wouters Samenvatting pdf
Pegasus als uitgeverij van leermiddelen Russisch 46-47
Ryanne Keltjens Samenvatting pdf
Twintig jaar DBNL 48
Roland Bruijn, Henk la Roi Samenvatting pdf
Olievlekken van expertise: Ruimte voor ICT-innovatie 49
Karen Wentzel Samenvatting pdf
Leesvaardigheid: waarom blijven we doen wat we doen? 51-52
Rob van Veen Samenvatting pdf
In de man zit nog een jongen: Niets verhullend, indrukwekkend portret van Willem Wilmink 53-54
Erik Kwakernaak Samenvatting pdf
Falend onderwijsbeleid: Waarom het de overheid niet lukt om de achteruitgang van de onderwijskwaliteit te keren 55-56


ISSN: 1566-2705