LTM, jaargang 106 (2019) 1

LTM, jaargang 106 (2019) 1

Willemijn Zwart, Joanne van der Boom, Suzanne Brookman, Janieke van der Poppe Samenvatting pdf
Regionale taal en identiteit bij jongeren: In gesprek over voordelen en vooroordelen 4-8
Joyce Bunt Samenvatting pdf
’t Es nog al nie na de wuppe: Een voorbeeld van geïntegreerde lees- en schrijflessen over taalvariatie 10-17
Berry van de Wouw Samenvatting pdf
Talen leren met virtual reality: Aanwinst of ontgoocheling? 20-23
Liselore van Ockenburg Samenvatting pdf
Comparatief beoordelen in D-PAC: Leerlingen vergelijken teksten en geven feedback in handige online tool 26-31
Rob van Veen Samenvatting pdf
Toegankelijke verhalen voor lezers van veertien jaar en ouder in het vmbo 34-35
Jan de Jong Samenvatting pdf
Zwijgen om het onzegbare te zeggen 36-37
Roland Bruijn, Henk la Roi Samenvatting pdf
Duolingo als slimme assistent 39
Renske van der Meer-Pasma Samenvatting pdf
Verdere standaardisering van het Fries: Onderzoek naar acceptatie van voorkeursvormen op lijst Fryske Akademy 41-42
Geramé Wouters Samenvatting pdf
Promotieonderzoek over grammatica in de lerarenopleiding 43
Clary Ravesloot Samenvatting pdf
Taal in beeld: De Landelijke Studiedag van Levende Talen in woord en beeld 44-52
Geramé Wouters Samenvatting pdf
Liefde voor de taal: de docent maakt het verschil 46-47
Patrick Rooijackers Samenvatting pdf
Het examen als koevoet: Het advies over het centraal schriftelijk examen Nederlands aan Curriculum.nu 53-54


ISSN: 1566-2705