Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. LTM, jaargang 104 (2017) 3

LTM, jaargang 104 (2017) 3

					Toon Vol 104 Nr 3 (2017)
Gepubliceerd: 05-04-2017

Artikelen

  • Carien Bakker, Ina Bieze
    4-8

    Twijfelen mag! Leerlingen kritisch leren lezen via de Lesson Studymethode

    • PDF
  • Jasmijn Bloemert, Sean de Goede, Maron Goedhard
    10-15

    Doordacht en doorlopend: Via een meervoudige benadering naar verrijkt mvt-literatuuronderwijs

    • PDF
  • Ramon Groenendijk
    18-23

    De leerling als schrijver en kritische lezer: Een pleidooi voor meer aandacht voor schrijfvaardigheid binnen taalonderwijs en een voorzet voor opdrachten bij het vak Nederlands

    • PDF
  • Karly van Gorp, Mienke Droop, Ineke Verheul
    24-28

    Verhalende games programmeren in de klas: Een voorbeeld van creatief schrijfonderwijs in de 21e eeuw

    • PDF
  • Rob van Veen
    32-33

    Youngadultliteratuur van Nederlandse bodem

    • PDF
  • Jan de Jong
    34-35

    Geen korte, lichte taal, geen klare lijn

    • PDF
  • Eva Overman
    36-37

    Anders is normaal

    • PDF
  • Roland Bruijn, Henk la Roi
    38-39

    Commerciële off-the-shelf games

    • PDF
  • Erik Kwakernaak
    42-43

    Waarom Duits?

    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.