Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
Levende Talen Tijdschriften
  • Home
  • Over
  • LTM actueel
  • LTT actueel
  • Zoek
  • LTM-archief
  • LTT-archief
Zoek
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Archieven /
  3. LTM, jaargang 102 (2015) 3

LTM, jaargang 102 (2015) 3

					Toon Vol 102 Nr 3 (2015)
Gepubliceerd: 10-04-2015

Artikelen

  • Jan Erik Grezel
    4-8

    Literatuursites koppelen jonge lezers aan geschikte boeken: ‘Ze zetten niet meer de hakken in het zand als het om lezen gaat’

    • PDF
  • Arie Hoeflaak
    10-13

    Francofonie, francofilie en francofilofonie anno 2015

    • PDF
  • Tom Borsten
    16-20

    Een realistische idylle: (Vanzelf)sprekend literatuuronderwijs

    • PDF
  • Katrijn Denies, Liesbeth Heyvaert, Rianne Janssen
    22-26

    Hoe staat het met het onderwijs Engels in Vlaanderen? Lessen uit de European Survey on Language Competences

    • PDF
  • Rob van Veen
    30-31

    Ketchupwolken, een selfie en een kronoscoop

    • PDF
  • Jan de Jong
    32-33

    Mens-erger-je-niet voor gevorderden

    • PDF

informatie

Levende Talen zet zich in voor de bevordering en de ontwikkeling van het talenonderwijs in Nederland.
Lid worden.

zoeken

Doorzoeken LTM en LTT

reclame

 

© Vereniging van Leraren in Levende Talen

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.