Zelfstandig leren bij moderne vreemde talen in de tweede fase

Auteurs

  • Gé Stoks

Trefwoorden:

vreemdetalenonderwijs, zelfstandig leren, tweede fase

Samenvatting

In december 1995 werden de voorstellen van de vakontwikkelgroep moderne vreemde talen (VOG-mvt) gepubliceerd. Deze voorstellen zullen een belangrijke rol gaan spelen bij de vormgeving van het onderwijs in de moderne vreemde talen in de tweede fase. In dit artikel is Stoks ervan uitgegaan dat de lezer op de hoogte is van de voorgestelde veranderingen. In een eerder in Levende Talen verschenen artikel (Schalkwijk 1996) zijn deze helder samengevat.

Downloads

Citeerhulp

Stoks, G. (1996). Zelfstandig leren bij moderne vreemde talen in de tweede fase. Levende Talen Magazine, 83(510), 317–320. Geraadpleegd van https://lt-tijdschriften.nl/ojs/index.php/ltm/article/view/1057

Nummer

Sectie

Artikelen